fbpx

Tisztítási Útmutató

és Folt Lexikon

Folt Lexikon  

Covid 19 útmutató  

Termék

Biztonsági adatlapok

Crystal Dry Extra_H1  

Crystal Quick Restore_H1  

Crystal Spot Remover_H1  

Pro-Coffee_H1  

Smart Care Trio

Használati útmutató

Kezelési, Tisztítási, Tárolási útmutató  

Vízmegtakarítás  

Tisztítási Útmutató

és Folt Lexikon

Folt Lexikon  

Covid 19 útmutató  

Termék

Biztonsági adatlapok

Crystal Dry Extra_H1  

Crystal Quick Restore_H1  

Crystal Spot Remover_H1  

Pro-Coffee_H1  

Smart Care Trio

Használati útmutató

Kezelési, Tisztítási, Tárolási útmutató  

Vízmegtakarítás  

Gyakori Ismétlődő Kérdések

GYIK

Hol kaphatok információt a Spot Cleanic termékek használatáról?

Kérjük, olvassa el a következő oldalakat: Termékek, Takarítási útmutató és Termék adatlapok

Miért nem kell várni miután a CRYSTAL DRY® tisztítószert felpermetezzük a felületre?

A CRYSTAL DRY® azután fejti ki hatását, miután a Smart Care® gépekkel beledolgoztuk a szőnyeg rostjai közé. A kefék segítik a tisztítószer egyenletes eloszlását a szőnyegrostok egész felületén – nem csak a tetején. Ahogy a tisztítószer megszárad bevonja a szennyeződést, így az bekerül a mikroszkopikus kristályok belsejébe. Ezzel egyidejűleg készen áll arra, hogy helyreállítsuk az eredeti állapotot és a következő tervezett porszívózáskor eltávolítsuk a szőnyeg belsejéből.

A CRYSTAL DRY ® tisztítókristályok felhalmozódnak a szőnyegszálakon?

Míg a durva kémiai vegyszerek ragacsos maradványokat hagyhatnak maguk mögött, a CRYSTAL DRY® Extra és a CRYSTAL® QUICK RESTORE apró szemcsékre bomlik és törékennyé válik, miután gyorsan kiszárad, így egyszerűen eltávolíthatóak lesznek. Lásd a CRYSTAL ® Technológia menü alatt.

Hogyan tisztítsam meg a falaknál a szőnyeg széleit?

Adja hozzá készülékéhez az oldalkefe tisztító szerszámot, amely a Smart Care® készülék külső részén egy 4 colos sávban tud dolgozni.

Miért rezeg vagy ugrál a gépem?

A Smart Care® készülék rezgésének leggyakoribb kiváltó okai általában a kefék. A nem megfelelő tárolás miatt a keféken eldeformálódások keletkezhetnek, amit forró vízben történő áztatással gyakran egyszerűen eltávolíthatunk.

Egy másik ok lehet a kefék ritka forgatása (végpontok között) a forgásirány megváltoztatása. Ha a keféket nem az előírtaknak megfelelően cserélgetik, akkor a sörtékben kopások alakulhatnak ki, és ha  egymás felé fordítják a túlzott súrlódás miatt pattogást idézhet elő.

FONTOS! Ha a gép durva rezgését érzékelik – AZONNAL LE KELL ÁLLÍTANI! mielőtt a  sebességváltó károsodását okozná.

Miért nem forog az egyik keféje a gépnek?

Ha a hajtó fogaskereket eltávolítják, az egyik vagy az összes kefe forogása megszűnik.

Miért nem permetez a Smart Care® TRIO gép egyenletesen?

A permetező fejet eltömítheti törmelék vagy vegyszer,ha használat után nem öblíti ki megfelelően. Távolítsa el a fejet és áztassa forró vízbe, majd egy kefével (akár egy fogkefe is megfelel a célnak) tisztítsa meg.

Miért zajos a permetező egység és nem permetez?

Ha az oldattartály nem üres, ellenőrizze az összes csatlakozást. Ellenőrizze, hogy a tartály belsejében lévő szűrő tiszta-e. Hívja a szervizszolgálatunkat további hibaelhárítás céljából.

Miért térnek vissza a szőnyeg foltok másnap?

A megtisztított foltok néha egy-két nappal később visszatérhetnek. Ez általában folyadékok kiömlésénél történik, például kávé vagy kóla kiömlése esetén.

A folyadék ez esetben a szőnyeg hátlapjára jut és elterül. Amikor a szőnyegszálakat nedves vízzel megtisztítják, majd megszárad a folyadék a hátlapról rostcsúcsokba szívódik fel.

Egy 3 dl-es ital kiömlése esetén a folyadék körülbelül 60 cm széles területen oszlik szét. A szőnyegrostok úgy viselkednek mint a kanócok és úgy tűnik mintha a folt növekedne.

Bizonyos idő elteltével a Crystal Spot Remover töbszöri alkalmazása esetén ezek a foltok is teljesen megszűntethetők.

Miért térnek vissza a foltok néhány hét után?

Ha a foltok pár hét után visszatérnek, az oka szinte mindig az újraszennyeződés. Az újraszennyeződést a szőnyegrostok felületén lévő olajos maradványa okozza. Ennek oka a szőnyegrostokon lévő folt típusa (pl.: növényi olaj), vagy a nem megfelelő tisztítószer alkalmazása, amely ragacsos maradványokat hagy maga mögött (pl.: mosogatószer).

Amint egy cipő vagy egy kerék áthalad a szőnyegen, száraz kosz hozzáragad a ragacsos szőnyegszálakhoz és a folt egyre láthatóbbá válik. A durva ragacsos maradványokkal teli szőnyeg intenzívebb többlépéses tisztítási folyamatot igényel. Kisebb helyeken a CRYSTAL SPOT REMOVER alkalmazása is elegendő lehet. Szélsőséges esetekben a Smart Care Trio a legjobb megoldás,  előpermet használatával.

Hogyan működik a Spot Cleanic visszatérési irányelve?

30 napon belül a termékek visszatérítésre kerülhetnek, levonva a szállítást és 20% -os újraraktározási díjat. A termékeknek eredeti csomagolásban, fel nem használt és értékesíthető állapotban kell lenniük. A saját márkajelzésű vagy egyedi termékek csak akkor küldhetők vissza, ha kézhezvételükkor hibásak. Visszatéréshez vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal  a +36 30 629 29 52-es telefonszámon vagy e-mailben a [email protected] címen. A visszatérési számának meg kell jelennie a visszaküldött termék csomagcímkéjén. A párnázáshoz ne használjon polisztirol gyöngyöt vagy aprított papírt.

Hogyan és hol szervizeltethetem a vagy javíthatom meg a gépet?

További információért vegye fel velünk a kapcsolatot  a +36 30 629 29 52-es telefonszámon vagy e-mailben a [email protected] címen.